080214

Ensam på alla hjärtans dag. Eller inte helt ensam, jag har ju alltid min älskade lilla Tuva :-) Robin jobbar på och är duktig, inte för att vi brukar fira den här dagen så speciellt men det hade varit mysigt att kunna krama någon i soffan ikväll. Men, vi får ta igen det till veckan då han är ledig.

Idag har jag och Tuva varit och hälsat på Sandra och Love på Moröbacke. Jag hade köpt med mig två alla hjärtans dag buttebullar som vi slukade i ett nafs, sen har vi bara pratat och haft trevligt!
Imorgon har vi blivit bjudna på lunch hos Elin, tackar och bockar. Det ska bli kul att se hur hon bor och roligt att träffa alla tjejerna för nu var det ett bra tag sen! Har inte träffat och umgåtts med dom sen före Tuva föddes, fy å skam! Vi som alltid lovar varann, efter varje fika, att det inte ska dröja länge till nästa gång men men, det är ju så när alla dom jobbar, svårt att hitta nån lucka där alla kan, men imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag antar att det ska kännas att man är gravid helt enkelt ;) Men när vi såg på ultraljudet så var varenda liten kräkning som bortblåst och jag kan bara gissa hur det känns när man väl ha bebis i famnen..! Haha, ja jag fick lägga mig lite i barnvagnsfrågan :P det är ju en hel värld av olika finesser och prylar! men en emmaljunga cerox sportvagn blev det till slut.. Vad har ni för någon?:)

Postat av: Jenny

Vännen synd att vi inte kunde ses i dag. men vi får köra på tredje gången gillt:P
Nästa vecka kanske:)?

2008-02-15 @ 11:47:15
URL: http://jennyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback