080220

Igår ringde jag äntligen och bokade tid för dopet, duktiga jag (jag har bara sagt i typ två veckor att jag ska göra det)! Jag håller på att göra ett inbjudningskort just nu som jag måste försöka få iväg idag, senast imorgon i och med att dopet är ganska snart.

Idag fick jag sova ända till 11.15, tack söttuva, tur att du är snäll med mamma :-) Idag blir det att städa också, det är på tiden att skura, suck, men jag köpte ett nytt skurset igår så jag hoppas att det ska gå bättre. Har haft ett från ÖoB för ca 20 kr och det SUGER! Allt vatten blir kvar på golvet så man måste lägga sig och torka upp det för hand sen! Men igår köpte jag Viledas (eller vad det nu heter), betydligt dyrare men det ska väl märkas på resultatet också hoppas jag, har då hört att det är bra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback