080225

En ny vecka, en ojämn sådan vilket innebär att Robin jobbar. I helgen har vi varit i Norsjö och bara tagit det lungt, eller Robin har självklart hållit "gastummen" varm, skoternörden min ;-) Malin och Krille var också där, vilket inte gjorde helgen sämre, tvärtom!

Idag har jag, Tuva och Bea varit på alla möbelaffärerna på söder och drömt oss bort till ett vackrare hem. Det finns så mycket snyggt men det kostar ju dock multum! Jag fick då tag i det jag for dit för, en jättefin ryamatta från EM. Vi fick hem ett reklamblad därifrån förra veckan och det var där jag såg den, på specialpris å allt! Den var visseligen slut på lagret (hade gått åt som smör), men dom skulle få in fler så jag har bokat en :-) Jag har letat en ryamatta rätt länge men för det första så har jag tyckt att dom jag har sett har haft för långa "strån", och för det andra har jag blivit snål när jag har sett priserna! Men nu har jag hittat mig min matta så nu är jag glad!

Nu på fredag ska jag, Tuva och mamma på en Ikeadrive till Haparandra och jag längtar som en toook! Robin är glad att han jobbar, haha, han gillar inte riktigt Ikea :-P
Den här gången blir det bara en massa detaljer som ska inhandlas, mest till vardagsrummet. Gardiner, tavlor, ljuslyktor, prydnaskuddar, nån hylla och en massa annat krimskrams ;-)

Imorgon ska jag och Tuva till Sandra och Love på eftermiddan. Båda våra karlar jobbar natt i veckan så vi ska laga middag tillsammans och umgås :-)



image60

DEHLI matta
Färg: Offwhite, Pris: 795:- (1295:-)

Kommentarer
Postat av: elin

Men ååå va avis ja blir, ikeautflykter är sällan misslyckade!:D Och ojj va fin mattan var, kanonköp! :)

Postat av: jonna

okej va bra :) det är så jobbigt när dom har ont å bara gråter å gråter och man kan som inte göra någonting åt det, och när man inte vet vad velet är.... :S

gud va tiden går fort det känns som att hon föddes nyss ju :P

joo hon har börjat gå litegrann, hon var rätt tidig med att ställa sig upp men hon har inte riktigt kommit på det här med att gå, hon går efter möbler och sånt men när hon försöker gå själv blir de bara några steg sen ramlar hon och slår sig :S men men, hade fint =)

2008-02-26 @ 13:41:36
URL: http://hedmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback