080228

Tuva var såå duktig igår! Hon blev inte ett dugg ledsen när hon fick sprutan (tack och lov för det), jag tror inte ens att hon märkte den? Hon blev dock lite arg när vi höll fast henne men annars så var det inga problem! Hon mår då bara bra också, det kan ju hända att dom små liven får lite feber och blir lite sjuka men Tuva mår som en prinsessa, mamma duktiga tjej! :-)

Idag bär det av till Luleå när mamma slutar jobbet kl.15. Vi ska sova hos mina tremeningar där inatt så att det blir närmare resväg till Happis imorgon på morgon. Gud vad jag längtar!

Nu har Tuva vaknat i vagnen hör jag, hon ligger och pratar, så nu ska jag slita mig härifrån och mysa med henne istället = 1000000000000000000000 ggr bättre! :-D

Tjing,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback