080113

Måste bara börja med att skriva att Tuva är världens underbaraste lilla tjej! Kärleken till henne är verkligen obeskrivbar! Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne, hon är vårat allt!
Det är helt sjukt hur fort tiden går och hur mycket som har hunnit hända bara sen hon föddes, men det är så himla kul att få vara med och följa hennes utveckling :-)


I helgen är vi i Norsjö och igår var jag och Robin ute och körde skoter medan Tuvas farfar var barnvakt. Det var jättemysigt att få göra något själva, och skitkul att köra ;-P
Idag är jag och Tuva ensamma en stund, dom andra skulle ut och köra lite skoter, bort till Solia tror jag. Men det är mysigt, plus att vi måste träna på att vara ensamma för imorgon börjar allvaret, Robin börjar om att jobba men det kommer att gå jättebra. Ska föresten träffa Sanna imorgon för hon är hemma i stan nu i några dagar :-)

Gotta go, nu håller Tuva på att vakna och då ska hon ha mat på två röda annars blir det inte kul :-P

-Sofia


Kommentarer
Postat av: Annika

Hejsan! Satt å titta runt å såg att du me har en blogg :) Har ni de bra? Har hon Tuva växt nå mer?
När har ni tänkt komma till pite å hälsa på då? :)
Gå en sväng på stan å shoppa leksaker åt Tuva :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback