Bad, gokartrace & smärta!

Idag har det hänt mycket, först och främst så har vi varit på Kågebadet å solat och badat, sen bar det av till gokartbanan där vi raceade hejvilt (fan 100kr för 8 min!) och sist men inte minst en inlinestur som blev mindre lyckad. När vi susade nerför Riobacken (i ursviken) så "krockade" jag med en geting. Den flög in rätt under mitt öga och fastnade (antagligen med taggen) så jag fick panik och slog bort den! Som ni kanske kan ana så gjorde det rätt ONT så det blev en kortare runda idag än vad vi brukar köra...men det var skönt att komma hem och kyla ner ögat lite! Ser för tillfället ut som att jag har varit med i ett lättare slagsmål och fått en riktig fullträff under ögat ;-P Tur som fasen att jag inte är allergisk mot dom för då hade det kunnat sluta betydligt mer illa! Hädanefter blir det att åka med solbrillor i förebyggande syfte!


Se upp!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja det skulle ju vara trevligt. Kanske en tripp till båtmuseet som vi sa eller? Men vi ska ut och åka båt imorn och sen till mormor nån dag. Men vi får väl ringa er när vi kommer hem ;)

NÄE! Vi var till BM idag och hon sa att värderna var huur fina som helst och att bebisen var hur fixerad som helst också! Nu kan det verkligen hända när som helst! ;D

Postat av: Sanna

haha, förlåt att jag skrattar men jag krockade också med en geting för ett par dagar sen.. Fast jag cyklade och det gjorde JÄTTE ont!.. Haha, men jag trodde inte att nån annan också hade råkat ut för det :P

2008-08-09 @ 12:58:42
URL: http://sannavikstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback