Sol = bad och färg,

Igår fick man äntligen lite färg, några timmar i solen gav resultat (yes!). Jag, Tuva och mammpapp for på Kågebadet en stund på eftermiddan så att Tuva fick bada lite, oj vad hon älskar det! :-)

Idag har vi varit iväg en liten sväng, mamma skulle ha en ny kaffebryggare. Sen har vi varit ute mest hela dagen, legat på en filt på baksidan, gungat och myst på, och även gått en prommis till Maxi (vi är självklart på Morön så oroa er inte att vi har gått från Skelleftehamn) ;-P

Tuva sover hör å häpna redan, 21.15 knoppade hon in så jag hoppas att hon sover ända till imorgon nu. Nä nu orkar jag inte sitta här längre men ha en skön kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bea

Njaa... jag vet inte om jag har börjat tro på den röda likt förbenat! Ja vi får väl se hur det blir ;) Jag brukar ju få som jag vill!



Absolut! Robin har fortfarande semester eller?

Postat av: Louise

Ja om det vore så väl!;) JAG ÄR GALET ÖVERVÄNT!!! Fick du Tuva som beräknat eller?:)

2008-07-06 @ 10:43:33
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Bea

Jahaa, det blir ju 3 veckor till då :) Kim jobbar en vecka till sen har han semester!

2008-07-06 @ 10:59:31
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback