Sol & gläjde!

Vilken härlig dag, idag har man då inte kunnat klaga på vädret! Det blev en tripp på Vitbergsbadet med familjen Stenberg/Nyqvist, och färg har man då fått vill jag lova, nästan så jag brände mig. Men det var mysigt och Tuva fick bada så hon var nöjd :-) Efter badande kom Robin och hämtade oss (han jobbar ju i veckan så han kom när han vaknade) och då for vi och köpte en ny diskmaskin, en svaaaart :-) Den som fanns i radhuset var inte speciellt nu, tvärtom den hade typ blivit sådär äckligt gulvit och det sunkade ner det annars så fina köket, men nu blir det kanon!
Sen så ringde det en kille ikväll som ville ha lägenheten! Han har inte ens varit och kollat på den men han skulle ha den för han tyckte att den såg så fin ut på bilderna! Guuud så skööönt! Då slipper vi ha det hängandes över oss och kan fokusera till 100 procent på flytten :-)

Ikväll har Tuva lärt sig att ställa sig upp i sin säng. Hon ligger först ner och sedan drar hon sig upp med alla krafter, haha hon är så söt! Självklart så blev hon trött och lite fumlig på slutet så hon ramlade och slog sig i munnen, lillstackarn! Det blödde ett tag men det gick bra, hon grät då inte speciellt mycket så, och tur var ju det!

Nu ska jag krypa till kojs och lösa lite korsord för att sedan knoppa in. Godnatt.


This one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback