Städardag!

Idag har jag haft ett städryck! Har städat överallt i lägenheten eftersom att det måste se snyggt ut när man ska ta kort och lägga ut på blocket! ;-) Imorgon lägger vi ut den och hoppas givetvis på att någon ska nappa direkt, så håll tummar och tår för oss än en gång, det gick ju bra sist :-)

Vi var och köpte flyttkartonger idag, och ikväll har jag packat ner alla Tuvas pluttekläder (dvs. dom som hon har växt ur) och oj så små dom var! Kan inte fatta att lillgumman har varit SÅ liten :-)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa jag börjar tro att h*n ska stanna där inne för alltid.



Hoppas ni får sälja lägenheten fort!:)

Postat av: Jenny

Tack vännen, det känns så bra : ))

ÅÅ guu va glad jag är för eran skull, när får ni radhuset då? efter sommar eller? Puss

2008-07-17 @ 14:07:33
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback