Papperna klara,

Jag har visst blivit lite slarvig på att uppdatera här i bloggen och jag lär ju inte bli bättre på det nu den närmaste tiden heller. Vi var nämligen och skrev på papperna på radhuset idag så nu är det bara att börja packa (och för att inte tala om; slänga en massa onödigt skrot som man har hunnit samla på sig)! Vi skulle få flytta in i mitten på augusti så det är ändå rätt snart, det krockar ju lite med min utlandsresa men det ska nog lösa sig :-) Nu vill vi bara bli av med våran lägenhet då skulle allt kännas ännu bättre och snäppet mindre stressigt, nog för att vi får lämna tillbaka lägenheten till föreningen utan uppsägningstid men det skulle ju vara skönt att få en slant för den som man kan använda till nästa ställe! Det var iallafall en och kolla på den igår åsså ska det komma en ikväll så vi får hålla tummarna!

Robin jobbar ikväll/natt och ska göra det framtill torsdag tror jag det blev sagt. Han skulle ju egentligen ha varit ledig i veckan, hans sista semestervecka, men dom behövde någon så han ställde upp på det, kanske mest för att då skulle han få en extra ledig vecka så efter denna är han ledig två veckor till ;-) Men det gör då inte mig nått, mer pengar är ju inte fel, särskilt nu när man ska flytta och ha sig, och ikväll kommer Malin och Yrsa hit och håller oss sällskap! Myys! :-)

Nä nu är Tuva hungrig så det är väl bäst att hon får äta innan hon blir vild och galen ;-P


Tuva och pappa på Båtcaféet i förrgår. Första gången hon smakade festis ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt med papperen klara, å mitten på augusti är ju snart! :)) Pussa på festisflickan från mig! ;)

Postat av: Lena

Har ni fått någon köpare på lägenheten? Hur stor är den osv ? :)

2008-07-23 @ 02:06:49
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback