Regn och rusk! (och skor)

Jag tar tillbaka rubriken från det förra inlägget! USCH vad vädret är tråkigt nu, regn och rusk! Men förhoppningsvis och mest troligt så kommer nog det vackra vädret tillbaka snart!

Idag har vi varit en sväng uppe på Solbacken. Vi skulle på Barnens Hus och köpa lite roliga "pling- och plongleksaker" till Tuva men till vår stora besvikelse så hade dom skitdåligt om sånt! Vi hittade iallafall ett par röda badtrosor (badblöja) med nyckelpigor på till henne så nu är hon redo för beachen så fort vädret tillåter. Sen så kilade vi in på OnOff för att klaga lite på vår försenade bärbara dator som vi lämnade in på lagning för en månad sen. Vi skulle höra om dom hade fått tillbaka nån lånedator nu så att vi kunde ta hem en under tiden våran var borta men då visade det sig att våran dator var klar så vi fick ta hem den istället! Oj så lyckliga vi är nu för herregud vad vi har saknat den! ;-P

Mitt shopping-il fortsätter men snart sätter plånboken punkt för det! På tre dagar har jag köpt tre par nya skor, två av dom på Wedins och ett par på Ica Maxi (som förövrigt har väldigt många söta sommarskor nu). Ett av paren var ett par vanliga ballerinas och dom andra två hade en lagom hög kilklack (och säger jag lagom så betyder det säkert låg).



Nä nu ska jag återgå till fotbollstittandet och hejja fram Sverige till seger! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jepp man har sovit som en gud sen vi kom hem :D Käns sååå skönt!



Ja jag vet! Det hade blivit en Dennisutskällning i repris och dom är ju då inte att leka med ;)



vad gör ni i veckan då? Puss!

Postat av: elin

Från högsommar till Höst över en dag, fy bubblan! :( Skiitsöta skor du köpt förresten! :D Hoppas allt är bra annars :)

2008-06-11 @ 11:56:33
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback