Pirrigt!

Idag har jag och Tuva varit på stan med Elina och hennes syster Amanda. Shopping stod på schemat för Elinas del som fyllde år igår och fick en massa pengar till kläder. Klockan gick fort och hux flux hade det gått fyra timmar så vi begav oss hemåt, inte tomhänta kan jag lova, jag köpte inte så mycket (jag höll igen) men dom andra två fyndade på rätt så bra :-)

Jag är skitpirrig inför imorgonkväll, jag ska ju ut på krogen för första gången sen Tuva föddes! Hur gör man?! Haha näe men det ska nog gå bra, om inte annat så får väl Elina visa mig :-P Robin och Tuva ska då iallafall till Norsjö över dan på bilträff med Tuvas raggarfarfar ;-) Sen ska dom bara mysa på härhemma på kvällen medan jag är ute och roar mig. Det känns så skumt att jag ska ut själv, helt själv utan lillgumman, det känns både skönt och läskigt på samma gång. Jag ska försöka att bara tänka på mig själv och ha kul men självklart kommer jag att sakna henne det går inte att komma ifrån men jag vet ju att hon ligger hemma och att jag kan pussa på henne när jag kommer hem :-)

Nu ska jag och Robin spela lite tvspel innan jag ska sova, tjing!




Btw, tack för hjälpen med bloggen systeryster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback