Lite snyggare än vanligt,

Så, då var man lite snyggare än vanligt och några sminksaker rikare! Är absolut inte van att se mig själv i såhär mycket smink men jag är riktigt nöjd med resultatet (det ska dock bli spännande att se hur det går när jag ska försöka göra det själv). När hon hade sminkat klart så kom den jobbiga frågan, vad ska man välja? Att tro att man ska få allt som dom använder är ju bara att glömma men jag valde iallafall den gråblågröna ögonskuggan som hon använde, det aprikosrosa rouget, ögonbryns-/eyeliner-/ögonskuggan (det är precis som det låter, 3 i 1) och en sk angel brush, plus att jag fick med en gratistub fuktighetskräm :-)
Tuva hade varit så snäll med momme och moffe när jag var borta så det kändes skönt och hon blev skitglad när jag kom tillbaka (ja, hon kände faktiskt igen mig)! ;-P



Här är sakerna jag köpte för presentkortet (495:-),
fick dock lägga till 90:- själv också.




Trevlig midsommar alla glada
, kram!

Kommentarer
Postat av: elin

inte illa! :)) Skulle bara ha velat se resultatet på bild också ;) Hoppas midsommarafton varit trevligt!

Postat av: Louise

Håller med ovanstående talare.. Bilder tack!;)

2008-06-21 @ 10:25:26
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback