Räkmacka,

Efter några timmar hos farmor Kerstin så bestämde vi oss för att ta en tripp till Stackrönnan och Café Kajutan. Med oss fick vi våra kära vänner Bea och Kim, vi har som varit dåliga på att umgås nu den senaste tiden (det ska det bli ändring på!) så det var jättemysigt! Efter räkmackan, som bestod av måånga räkor men som dock låg på ett torrt bröd, drog vi vidare hem till dom och spelade lite tv-spel och pratade strunt. Okej då, jag myste på med Beas goa bebismage, som om att det skulle gå hålla sig, eh nej! Jag fick inte känna några sparkar ikväll men hicka det hade allt den lilla parveln därinne! MYYS! :-D

Imorgon fyller pappsen år, hela 52 st, så det blir att fara dit imorgon på dan och fika, sen får vi se om vi tar oss en tjuvkik på festivalen innan vi drar oss hemåt igen.

Nu ska jag leka gammtant och lösa lite korsord ;-) Natti!

Kommentarer
Postat av: Louise

Joo förmodligen så är det bra en massa spratt. Men nu känner man endå att det är snart... även om jag skulle gå över tiden. (bevare mig väl!;p)



Ååå en räkmacka skulle inte sitta fel!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback