Stadsfesten,

Igårkväll blev det Stadsfesten för både min och Robins del, vilket innebar att Tuva skulle barnvaktas för första gången :-P Det var den stolta mormorn som fick stå för den biten och det hade gått hur bra som helst. Kusin Edwin var också där och Tuva fullkomligt älskar honom så jag tvivlar ens på att hon tänkte på att vi var borta. Kvällen var helt okej, Europe var riktigt bra, trevligt sällskap, men vi skulle ha begett oss ut tidigare än vi gjorde. När allt stängde så tog jag och Robin en taxi till Morön där Tuva låg och sussade sött :-) Eftersom att jag i princip vad nykter när vi kom hem så har jag inte känt av gårdagens bravader idag (skööönt!) och Robin har inte heller varit så dålig (waoow!) ;-)

Ikväll har vi städat som galningar härhemma och nu känns det jätteskönt att bara kunna slappa i soffan i en nystädad lägenhet! Lillgumman sover sen snart en timme tillbaka, stackarn som har haft feber idag hoppas att hon får sova bort den inatt! Hon har fått två Alvedonsuppar under dan och dom hjälpte bra så vi hoppas att hon är fit-for-fight imorgon igen! På tal om Tuva, hon blev ju hela 7 månader igår! Jag vet att jag skriver det här jämt men det är helt sjuukt hur fort tiden går! Och snart får Bea och Kim sin lilla bebis och då kommer Tuva att se hur stor ut som helst! :-P Gud så mysigt, barn är det bästa som finns!

Ha en mysig kväll alla, nu ska jag kolla till prinsessan!

Kommentarer
Postat av: Malin.

tidigare?! ni for ju hur tidigt som helst! jag tycker kvällen blir för lång om man far tidigt och då är det lätt hänt att det blir långtråkigt!

Postat av: elin

Det var inte lilla kön när ni skulle gå in, men inte gjorde det mig något, då fick jag ju träffa dig en stund! ;) Jaa, tiden gåår fort och barn ääär underbara! Du har så rätt så! ;)

2008-06-29 @ 20:42:34
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback