Stan!

Den här dagen går i princip att sammanfatta med ett enda ord; stan. Först så for jag och Tuva dit med Malin vid halv ett-tiden och vi stannade till 16. Vi shoppade på rätt bra och fick med oss en hel drös snygga och somriga plagg hem :-) Sen så hann vi bara hem för då skulle jag och Tuva följa Kerstin och Sandra tillbaka för att köpa studentpresenter till våran kära studenter! Det blev jättefina saker som dom kommer att gilla, och självklart så var jag tvungen att hitta några till saker till mig själv...fy på dig Sofia! Näe men jag har inte unnat mig själv kläder på rätt länge nu så jag tyckte att jag var värd lite nya sommarkläder. Det blev två tubtopklänningar, en tubtopbh (haha det ordet såg knasigt ut!), en skjorttunika och ett skitsött nagellack :-)

Ikväll var Elina här och såg Desperata Husfruar med mig men sen var det bara hem å plugga för hennes del för hon har redovisning imorgon! Hoppas att det går bra, vilket jag inte alls tvivlar på :-)

Nä nu tror jag att jag ska göra mig klar för sängen, vi måste ju upp relativt tidigt imorgon. Tuva ska ju på 6-månadersläkarbesöket och få sin andra vaccinationsspruta halv 10 så jag måste hinna få några sömntimmar jag också! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback