Till er nyfikna läsare ;-P

Shiit, var det så det kändes att gå ut! Jag hade iallafall jättekul igår och det tror jag att Elina också hade! Vi var ju först här hos oss och såg fotbollen och gjorde oss klara, åsså några cider till det
då :-P Sen när Robin och Tuva kom hem vid halv tio så skjutsade dom in oss till stan på en fest på Sunnanå där vi stannade till halv tolv då det var dags att gå på Balzac. Eftersom att det var första gången jag var där så kan jag inte svara på om det var mycket eller lite folk men enligt mig så var det lagom. Träffade några gamla klasskompisar som jag inte pratat med på länge och sånt är alltid kul sen så uppnådde jag ju även mitt mission, som var att bli bjuden på minst en drink av någon okänd! Billigt och bra ;-P När dom stängde så väntade självklart maxmaten och satan så hungrig jag var! Elina däremot mådde lite sämre, det blev nog en eller två cider för mycket hennes del under kvällen! Hon slocknade direkt vi satt oss i bilen men jag kan i och för sig inte påstå att jag var så mycket piggare själv. Vi var väl hemma kring halv fyra så det blev bums i säng direkt och sen sov jag som en stock ända till ett idag (kan inte minnas när jag sov så länge sist)! Nu är ni kanske nyfikna på vad jag var i för skick när jag vaknade? Men till er stora besvikelse så mådde jag faktiskt bra, vilket givetvis var bra för min del :-P Och det blev ju inte sämre av att jag möttes av världens gladaste sötunge som höll på att spricka av glädje när hon såg mig :-D
Idag har vi haft en mysardag bara vi tre. Vi har varit ute på promenad och Tuva har kollat på ankorna vid svandammen och gungat för första gången i sitt liv. Gungan var en riktig höjdare, kan tänka mig att det killades i lillmagen när hon åkte fram och tillbaka! Sen när vi kom hem igen så for vi med bilen till Ursviken och kollade in branden på skolan och det brann inte lite kan jag lova! Usch så tragiskt, det som i princip var nybyggt!
Nu sitter Robin och Tuva och spelar Fifa08, eller Robin spelar och Tuva sitter bredvid och käkar majskrokar ;-) Jag hoppas att hon vill sova snart så att vi får en stund för oss själva nu på Robins sista lediga kväll, men jag tror nog att hon är en bit bort ifrån John Blund än!

Nu ska jag slita mig och umgås med min lilla familj men ni ska också få en del av kakan, här har ni några underbara bilder från Tuvas gungtur idag. Titta och njuut! :-)




Kommentarer
Postat av: elin

Va roligt! :D lät ju som en kanonbra kväll! :) Tragiskt med skolan i Ursviken, men så fick Tuva gunga också..spännande! :))

Postat av: Louise

Jo då, här är allt finnemang!:) Vad kul att ni hade trevligt!



Vad fin bloggen blev förresten!:)

2008-06-16 @ 11:00:58
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ni verkar ha haft en underbar kväll : )) du får ju taa åå ringa nästa gång så vi kan parta tillsammans:P Jag och Elina är ju gammla back-polare så vi kommer nog bra överrens på dansgolvet ;) Näh men skämtosido så skulle det ju va trevligt med en liten tjejkväll snart eller så: )) Många kramar

2008-06-16 @ 21:21:52
URL: http://jennyer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tuva är så söt så man blir alldeles varm i hjärtat!

2008-06-16 @ 21:22:41
URL: http://jennyer.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo det känns galet spännande!:) Men jag är ändå mycket lugnare än vad jag trodde att jag skulle vara nu... ut ska h*n oavsett om jag oroar mig eller inte, så det är lika bra att ta det som det kommer. Men visst är det lite nervöst.. det är ändå det största man kan vara med om!:)

2008-06-18 @ 17:51:09
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Bea

Du är en riktig peppare du :) Puss på dig älskling! <3 Men det är som ändå svårt att fatta att det verkligen är ganska snart som lilltjoffsen kommer till världen! Kommer h*n ut i förtid kommer det att vara en stooor chock! Jaa gud vad det kommer att bli mys!

2008-06-18 @ 19:38:39
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback