Tråkväder!

Usch vad jag är less på detta trista väder! Kan inte ers majestät Solen titta fram snart? Jag vill bada, jag vill bada, jag vill bada! Nu har Robin iallafall äntligen semester, 5 långa veckor så nu får vädret ta å skärpa sig så att man kan hitta på kul ute i det sköna gröna!

Tuva har just somnat och ska förhoppningsvis sova åtminstonde en timme (annars blir hon trött och kinkig så fort) :-P Jag är sugen på att göra nått men som vanligt så vet jag inte vad, eller jo jag vill som sagt bada men inte i det här vädret så jag får nöja mig med nått annat och hoppas på sol imorgon. Någon som har några förslag på aktiviteter?

Kommentarer
Postat av: martina

det ska vara dåligt väder hela veckan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback