Hellre ute än inne!

Det blir inte mycket bloggande i dagarna men vem pallar att sitta inne vid datorn när man kan vara ute?! Jag hoppas bara att solen och utlandsvärmen kommer tillbaka snart, helst redan imorgon om man nu kan beställa och få leverans redan dagen efter? Isånafall så vill jag ha samma väder som studenterna fick i torsdags, kanonväder med andra ord! Gud vad jag var avis på dom, jag ville också sjunga och skrika halsen av mig, mysa med klassen och parta natten lång! Kan inte fatta att det redan är två år sen vi gick ut?! När sprang den tiden förbi mig, jag hann då inte med iallafall! Men vi får ta och koka ihop en reunion i sommar, det vore skoj, visst? :-)

Nu ska jag kolla om Tuva har tänkt vakna snart så att vi kan bege oss ut på en liten promenad med Elina och William. Då kanske hon äntligen kan få prova gunga, hon har ju lyckats somna i vagnen varje gång innan vi har kommit fram till lekparken men nu borde hon vara utvilad och redo! :-)


Sommarmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback