Besök på Kågebadet,

Idag for jag och Tuva med Elina och William på Kågebadet. Krille jobbar där så vi tänkte hälsa på + bada förstås MEN när vi kom dit så började det givetvis regna/blixtra/åska!! Men vi hade bestämt oss för att bada så vi gav inte upp på vädret utan väntade på att det skulle dra vidare långt bort. Tillslut gav hemskheterna med sig, lite tunt regn kunde vi dock leva med, så vi "slängde" oss i plurret! Tuva tyckte att det var hur kul som helst att bada, hon plaskade på hejvilt i sina söta små badtrosor och skvätte ner sin lilla mamma :-P Måste bara säga att badet var betydligt mindre än jag minns det, nog för att det var säkert 10-12 år sen jag var där sist men haha!

Ikväll har jag sett Superhero movie med E & K och den var skitrolig! Sinnessjuk vissa bitar men kul ;-P Nu ligger jag i sängen och borde sova(!) men datorn kändes mer lockande. Jag ska ju på "sminklektion" på MakeUpStore imorgon kl elva så om jag ska hinna få mig några av mina behövande skönhetstimmar så är det nog bäst att släcka ner snarast...måste bara kika runt liiite till. Night night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback