080307

Igår somnade Tuva i soffan vid 00-tiden (lillstackarn var jättetrött och jag hade inte insett att klockan var så mycket som den var). När hon hade somnat in helt och hållet så bar jag henne till hennes egen säng och där sov hon ända till 06.00 imorse! Min duktiga lilla gumma! :-D Hoppas att hon kan börja sova där nu!

Idag tjuvar jag lite tvättid med Elina. Ingen av oss har särskilt mycket att tvätta så det ska nog gå snabbt! Började ha slut underkläder så det var lite kris!

Blir nog en liten stansväng idag, måste bla. köpa ett rosa sidenband till dopklänningen, sen ska jag nog lämna tillbaka skjortklänningen jag köpte, vi får se.

Nu hör jag Tuva ligga och prata i sovrummet så nu ska jag gå och mysa med henne innan vi ska ner i tvättstugan igen.

Kommentarer
Postat av: elina

duktiga tuva som kan sova i sin egen säng! :)

2008-03-07 @ 10:57:31
Postat av: malin.

åå vad duktig hon varit =)

2008-03-07 @ 15:44:27
Postat av: Jenny

Hoppas att det blir en fin dag i morgon gumman: ) Dop är alltid så mysiga: ) Åå du jag tänkte höra om vi ska försöka träffas till veckan; )? Pusspuss.

Gee Tuva en BamseKram i morgon från mig!: )

Postat av: elin

Nu är jag jättenyfiken på hur dopet gick?:) Uppdatera snarast möjligt! :D Puss till dej å tuva!

2008-03-08 @ 22:36:41
URL: http://mejelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback