Dopet,

Dopet gick jättebra igår. Tuva var jättesnäll och på slutet var hon så söt för hon somnade när vi stod därframme! Fikat efteråt var också toppen, kul att nästan alla kunde komma (alla utom min mormor som låg i flunsan:-/ ) Tuva fick en massa superfina presenter, det tackar vi för, och inte en enda dubblett?!

Trött liten gullunge :-)

Igår blev vi bjudna på hemmagjord pizza hos Elina och Krille, mums! Tack för det, vi hade nog inte haft ork att göra någon mat alls (det tog på krafterna att ha dop)! Sen blev det Melodifestivalen, men jag tyckte att gårdagens program var så tjatigt, skittrist att höra samma låt flera gången under samma program. Efter att ha sett Sibel och Nordman gå vidare (haha det var så härligt att se Carolas förlorarmin!) så såg vi Irene Huss - Tatuerad Torso och den var hur bra som helst, den rekommenderas att se! Och sist men inte minst så började vi se Juno men det blev så sent så vi få avsluta den en annan dag/kväll, men av det vi hann se så verkar den jättebra!

Nä nu ska jag göra mig lite frukost och gosa med Tuva sen var jag sugen på en prommis. Men ååh, nu ser jag ju att det blötsnöar ute!! Hoppas det slutar snart!

Kommentarer
Postat av: Louise

Det känns som att magen är bauta, men många säger att den är så liten..
Åå vad fina ni är!:) Lilltjejen verkar ju vara supersnäll!

Postat av: Jenny

Så söt hon är TUVA: ) Du gumman tänkte höra hur det ser ut för dig i veckan? Tänkte att vi kanske skulle göra ett nytt försök att träffas:P
Puss

2008-03-09 @ 12:11:41
URL: http://Jennyer.blogg.se
Postat av: Susanne

HAHA, jo, ser så ut :P

2008-03-09 @ 16:22:36
URL: http://susannemollwing.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo men jag kan höra med Elin hur hon jobbar till veckan så kan vi höra av oss i morgon: ))
Puss

2008-03-09 @ 21:12:07
Postat av: elin

Fin bild, fina människor! :) vad bra att det gick bra ;) Håller absolut med om filmen - nästan i klass med beck! ;)

2008-03-09 @ 22:17:40
URL: http://mejelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback