Fortsättning; feber,

Lillgumman har sovit lite oroligt inatt, vaknat lite då och då och varit ledsen. Har säkert haft ont i kroppen, svettats/frysit, drömt otäcka drömmar osv, stackars liten. Febern är iallafall lite lägre idag, senast jag kollade låg den på 37,8, hoppas att den är påväg att försvinna och att den inte bara var lägre för att hon nästan just hade vaknat när jag tog den (det brukar ju vara så ibland, tyvärr!). Hon har varit lite gnällig nu på förmiddan, gnällig och jättetrött men inte kunnat/velat sova, och jag har inte fått lämna henne ens i två sekunder utan att hon har börjat gråta. Men nu har hon iallafall äntligen fått somna, hoppas att hon får sova bort det onda nu.

image52
Böjbar topp och klar på 10 sek - Enkelt, snabbt och smärtfritt!

Kommentarer
Postat av: MISCHA

Super snygg baner!
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se
joina chatten och svara på pollen :D

Postat av: Sweet 16´s blogg

stackare, Godmorgon :) hade du en bra påskafton igår? det hade jag :)

2008-03-23 @ 11:58:48
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: susanna

hoppas det blir bra med henne :)

2008-03-23 @ 12:00:12
URL: http://laureate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback