Promenad, muffins & tacos,

Denna dag började, som den gjorde igår och som den kommer att börja imorgon, med en morgonprommis med Elina (och barnen såklart!). Det är så härligt att komma sig ut i friska luften när man vaknar, man piggnar som till och mår så bra av den. När vi sen kom in så bakade vi både hallonmuffins och choklad-kokosmuffins (egna mixer) och dom blev faktiskt jättegoda, särskilt hallon! Sen blev det gemensam middag, tacos (för ovanlighetensskull när vi lagar tillsammans, men det är ju enkelt och såå gott!) och efter den så var Robin tvungen att fara och jobba :-/ Men det blev ett ganska kort pass idag, han kom typ hem för 40 min sen så nu ska vi snart mysa framför en film (eller jag ska rättare sagt göra ett tappert försök att se en hel film för en gångs skull! Dvs, inte somna!)

Måste föresten bara säga att jag såg Juno igår, eller jag och Elina hade börjat se den för ett tag sen men inte orkat fullfölja den, men igår så, och den var hur bra som helst! Antar att det är jag som är seg och att alla redan har sett den men den är verkligen ett måste att se. Lite egen, rolig, fin och sorglig på samma gång och framförallt INTE förutsägbar!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback