Shoppingmani!

Att det ska vara så svårt att hålla sig från att köpa saker?! Jag var ju nyss på Ikea och brände en hel del pengar men ändå kunde jag inte hålla mig från att köpa en massa saker på min korta stantur idag! Det blev två prydnadskuddar, en mörklila och en skogsgrön som skulle matcha till den randiga jag köpte på Ikea, en tvålpump och ett tandborstglas i beige, en vit skjortklänning (som jag funderar på att ha på Tuvas dop på lördag), ett svart midjeskärp och slutligen ett par pumps! Där rök en tusenlapp, fort var det gjort!

Nu har Robin äntligen ledigvecka, imorgon blir det att handla till smörgåstårtorna som Tomas ska göra (dom är gudomligt goda!) åsså kommer prästen på eftermiddan och ska gå igenom dopet med oss. Vi får väl se om jag lyckas få med mig Robin på Maxi imorgon på förmiddan eller om det bara blir jag, Tuva och Kerstin som far :-P


image59
Kuddfodral 99:-, Ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback