Svårt att förstå,

Nu såhär efter 4 underbara månader med Tuva har jag fortfarande svårt att förstå att jag är mamma, eller vad det ordet egentligen innebär. Det är svårt, nästintill omöjligt, att förstå att jag är hennes allt (och Robin också förstås). Den som alltid ska finnas där för henne, vara hennes stöttepelare i livet, det är svårt att förstå men det betyder inte att det inte känns helt underbart, för det gör det verkligen. Att få följa med på Tuvas resa genom livet är den största och mest värdefulla gåvan man kan tänka sig, och jag ska göra mitt allra bästa för att den resan ska bli så bra som möjligt.

Mamma älskar dig!

image28
Det var inte längesen du var såhär liten, hjärtat mitt.

Kommentarer
Postat av: elina

näe, så himla liten hon va. Nu är hon ju stortjejen! :)

Postat av: Bea

Jo då! Det är helt grönt! Ni då?

2008-03-28 @ 08:58:01
URL: http://beeatriice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback