Tänker på er...

Jag tänker på er hela tiden och jag beklagar verkligen sorgen. Förstår att det måste kännas fruktansvärt, och även om det inte hjälper att jag säger det här så kommer turen till er igen, förhoppningsvis inom en snar framtid.

I förmiddags var jag och Tuva en sväng på Ica Maxi. Det var lite kris med blöjor åsså behövde vi lite mat hit hem. Vi var där en sväng i förrgår också och då hade jag köpt färdigblandad modersmjölksersättning i tetrapak och givetvis så hade jag lyckats plocka en som redan hade gått ut. Den var bäst-före 19/2 men det var inga problem att byta in den mot en ny idag (trots bortkastat kvitto). Imorgon ska ju farmor Kerstin vara barnvakt en stund när jag ska till frissan och snygga till mig (vilket behövs!), och då är det perfekt att det finns ersättning. Även fast jag bara blir borta kanske 2,5 timme så känns det lite småjobbigt, inte för att jag inte litar på Kerstin, tvärtom, men för att jag aldrig har varit ifrån lillgumman så länge förr. Men det kommer att gå bra, plus att det nog bara är nyttigt med lite "egentid" ibland.

image71

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men va är det som hänt vännen?:(

2008-03-13 @ 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback