Ute i slasket,

På förmiddan var jag och Tuvis ute på en långpromenad i det sköna, dock slaskiga, vädret (gissa om jag var soppblöt om fötterna när vi kom hem!). Vi gick bort mot Ursviken och i var ute i ca 1,5 timme. Det är så skönt att få i sig lite friskluft och Tuva sover så bra ute! På tal om det, hon har sovit i sin säng FYRA NÄTTER I RAD nu! Så det verkar som att det går bra för henne att sova utan mamma. Hon somnar fortfarande ätandes på mig, sen bär vi henne till spjälsängen, men så länge hon sover själv är vi jättenöjda! :-) (Nog för att det är mysigt att sova med henne ibland men man sover bättre själv.)

Ikväll börjar en ny jobbarvecka för Robin så han ligger och sover än. Jag och Tuva ska till mammpapp när han far på jobbet för vi ska lämna in bilen på service imorgon kl. 07.00 så det känns som smartast. Och stackars lillasyster Martina som bröt båda handlederna på lovet, åkandes på min snowboard! Hon har då inget flyt, olycka efter olycka :-S



    
      
Slask!                                Mys!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åå, vad skönt det såg ut där nere ;) Jag hade 17 eller 18 i v 20.. Men det känns som att den har vuxit mycket sedan dess!

Postat av: elin

förstår om det gick tungt idag, men kan man annat än bli glad när man då slänger ner blicken i vagnen? ;)

2008-03-10 @ 18:11:31
URL: http://mejelin.blogg.se
Postat av: Susanne

jo, på sjömansgatan 15b

2008-03-10 @ 20:04:42
URL: http://susannemollwing.blogg.se
Postat av: Louise

Vi ska dit om två veckor igen så det blir spännande att se hur mycket det har växt då :) Joo, men idag är det bättre så det var kanske bara tillfälligt? Hade du några krämpor eller gled du igenom din graviditet?;)

2008-03-11 @ 11:26:04
URL: http://chiqquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback