-"Aaj!"

Som sagt, det fanns inga bitgarantier igårkväll och jag kunde givetvis INTE hålla mig! Mamma skrek -"Aaj!" alla gånger och tittade lite smågrymt på mig men eftersom att jag inte riktigt förstår än så flinade jag bara åt henne och då flinade hon tillbaka (troligtvis för att jag är så söt!) ;-) Mamma sa nått om en sista chans, vilket jag inte riktigt förstod innebörden av så jag högg till igen och då var det tydligen slutkäkat på tissen?! Istället fick jag en flaska med ersättning som jag slukade i mig (höll faktiskt i flaskan helt själv) och den gjorde mig väldigt sömnig men eftersom att det är tusen gånger roligare att vara vaken med mamma och pappa så gjorde jag allt i min makt för att hålla mig vaken! Dom försökte, försökte och försökte att plugga in en tutte i munnen på mig som jag självklart envisades med att spotta ut (blää!) och tillslut blev jag sur! Men tillsist så fick jag äntligen som jag ville, och det räckte med tre mamma-tisse-klunkar innan jag knoppade in för natten!

Jag undrar vad vi ska hitta på för roligt idag, kanske en sväng på stan eller nått (som verkar vara mammas favorit). Men vad det än blir så blir det perfekt så länge jag får vara med mamma och pappa :-)

/Tuvis

 
image101
Jag kan bjuda på en morgonbild. Såhär pigg och glad är jag varje morgon :-)

Kommentarer
Postat av: elin

Du är så otroligt SÖT lillhjärtat! Och vilka stora muskler du har! ;)

2008-05-13 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback