1/2 år!

Idag blev Tuva 6 månader! Kan ni fatta, ett halvår har redan gått sen hon föddes?! Hur mycket jag än försöker så är det fasen omöjligt att hänga med i svängarna, tiden går så ruskigt fort! Dom flesta säger ju att det här är den mysigaste tiden, än kan jag ju inte svara på om det är så men den är iallafall galet mysig! Hon är så med i spelet nu, skrattar när man busar och är glad nästan jämt, hur mysig som helst är hon våran skatt! Nu ligger hon i sägen och sussar sött i sin nya pyjamas, hoppas att hon får sova gott och slippa hosta halva natten, lillsjukligen. Hon har varit jättesnorig och hostig nu i några dagar men jag hoppas att det ger med sig snart! Hon skulle ju egentligen vaccineras imorgonbitti men jag ringde dit idag och sa hur det ligger till så vi fick en ny tid nästa vecka.

Idag har vi varit en sväng på stan och Robin har köpt sig nya jeans och skor, skitsnygga! Sen när vi kom "hem" (till mammpapp) tog vi oss en lång och skön promenad och efter den har vi bara njutit av solen på bakgården. Gud så härligt det är med hus, längtar tills man har ett själv! Nog för att det blir betydligt mer jobb men samtidigt så känns det som att det underlättar väldigt mycket på många punkter!

Nä, nu ska jag gå och spela Guitar Hero III med min man! ;-) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: elin

Tiden bara raasar iväg! Många Grattispussar till 1/2åringen! :D

Postat av: linn

grattis i efterskott Tuva :) stortjejen :)

2008-05-28 @ 13:06:54
URL: http://liiinnt.blogg.se/
Postat av: Louise

Helt sjukt vad tiden går fort! Jag hinner inte med :)



Nja, jag vet inte om jag ska skriva något. Det känns väldigt svårt att veta nu hur jag kommer att vilja ha det när jag väl är där, beroende på hur det artar sig och så.. Samtidigt så vet jag inte om jag kommer att vara kapabel till att föra min talan när det sätter igång :p

2008-05-28 @ 21:39:02
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback