Hitta Nemo,

Idag har jag varit med Tuva på BVC på en vanlig väg- och mätkoll och det såg bara bra ut som vanligt, kurvorna är jättefina! Nästa gång hon ska dit då är det läkarbesök plus
6-månaderssprutan, huvva, men det ska nog gå bra, sist var det ju bara jag som tyckte det var jobbigt, Tuva brydde sig inte ens om sticket som tur var!
Nu sitter jag och ser på Hitta Nemo, haha den är så rolig, skulle kunna se den hur många gånger som helst! Tuva verkar också tycka att den är bra, mycket fina färger att titta på men hon blev lite för trött när vi låg och myste på täcket på golvet så hon somnade :-)
Idag känner sig Robin lite bättre, har varit sjuk och hemma från jobbet i två dagar nu men ikväll ska han iväg och nu är det min tur istället. Vaknade upp med världens klump i halsen idag, ajaj, inte kul! Hoppas att det bara är nått övergående och att Tuva slipper åka dit!

image87
"Den här verkar spännande mamma!"

Kommentarer
Postat av: elin

Tack! :)) Och en KRAAAM tillbaka, denna gång en krya-på-kram till er! Hoppas det inte blir ngt mer av den nedrans förkylningen som härjar. Skiiitgullig film, likaså personerna som tittade på den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback