Inte riktigt hundra,

Känner mig fortfarande inte riktigt hundra, kanske inte lika ont i halsen som för två dagar sen men ont i skallen och trött! Tuva verkar iallafall klara sig (peppar peppar), lite snorig men ingen feber eller så.
Då var det helg igen, undra vad vi ska hitta på, lugnt blir det då iallafall. Robin jobbar ju hela veckan ut så jag och Tuva får mysa på och roa oss själva :-)
Mamma frågade mig för nån dag sen om jag kunde tänka mig att vara barnvakt åt Astrid och Edit idag medan hon och Emma ska ut och rida men jag sa redan då att jag inte kände mig frisk, så hon har ringt och checkat av läget nu varje dag men eftersom att jag inte känner mig helt okej än så kändes det lite tungt att leka trebarnsmamma! Men mamma skulle dit hur som helst så att Emma skulle få komma sig ut och få lite egentid medan mamma passar småtjejorna :-)

Nu kurrar magen, tror att jag ska vara duktig och göra lunch, steka några plättisar ;-)

image90

Kommentarer
Postat av: elin

Mmm..ge mig plättar!! :P Kry på dej vännen, det är som tusan när man får det den här årstiden! Kraaaam

Postat av: Sandra

Du betyder mycket för mig, OCH det vet du!'

2008-05-09 @ 23:06:22
URL: http://sandralindahl.blogg.se
Postat av: Sandra

Du betyder mycket för mig, OCH det vet du!'

2008-05-09 @ 23:06:33
URL: http://sandralindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback