Jag och min kusin,

Idag har jag, mamma och pappa gjort en heldag i Umeå hos min bästa (och än så länge enda) kusin Edwin! Han är så stor och duktig på att göra alla möjliga saker så jag har tittat och observerat hela dan så snart hoppas jag på att vara lika duktig som han! Nu börjar jag vara trött och grinig så nu ska jag äta upp mamma och sen sova! :-) (Jag kan dock inte garantera att jag INTE kommer att bita mamma i tissen minst en gång för det har som blivit min grej, särskilt på kvällarna!)

/Tuvis
   
Jag fick lära mig hur man ritar och leka docka :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vaa bra du skriver Tuvis :) Åå du verkar ha haft en underbar dag i Umeå! Men jag tycker faktiskt att du ska vara snällare med mamma din och inte bita så mycket på tissarna! Det gör nog rätt ont ska du veta :) Ta hand om dig Tuva! Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback