Knocked out,

Jag känner mig helt nockad idag! Trött, slut, yr, bläää! Tuva ligger och sover nu en stund och jag borde passa på att göra detsamma meeen dum som man är! Ikväll/natt har Robin sitt sista pass för veckan och det känns så jäkla bra för det betyder 7 lediga dagar tillsammans!


Tuva
har blivit ett riktigt äss på att rulla runt på golvet! Hon tumlar runt som en tvättmaskin på högsta speed och låter sig inte stoppas bara för att hon hamnar utanför täcket, nejnej, hon fortsätter på det hårda trägolvet också :-P Det är helt sjukt hur fort dom lär dig när dom väl har kommit på hur man gör!

Nu ska jag kolla till Törnrosa, tjing.


Kommentarer
Postat av: elin

Ta hand om dej, krya på och ta vara på dagarna tillsammans! Sen pussar du Törnrosa från mej ;) Pusspuss! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback