Nattuggla?

Tänk så trött man kan bli av att ligga och amma i sängen, i mökret, lyssnandes till Lugna Favoriter. Ni har nog redan listat ut att jag knoppade in? Det är inte ofta det slår fel kan jag säga, men men vad gör man! Är iallafall vaken nu och har varit det en liten stund. Robin och Elina sitter och spelar Tony Hawk på PS2 så jag ska gå och göra dom sällskap, snart, kände bara att jag behövde skriva lite :-P

Idag har vi käkat middag hos mammpapp, dom bjöd på grillat, smaskens! Tuva hade jättekul åt Martina och satt och garvade åt henne nästan hela middan, sötunge! Efter att Robin hade spöat mig i dart så begav vi oss hemåt där vi logiskt nog fortfarande befinner oss.

Näe nu ska jag sluta tråka här och vara lite social. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är å en liten nattuggla i kväll :)

Hoppas att du haft en trevlig helg vännen! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback