Nyvaken,

Huvva vad trött jag var när Tuva vaknade, trots att klockan var efter 10! Vi har iallafall just varit nere i tvättstugan och startat dom två första och kanske sista maskinerna (jag tjuvtvättade ju för nån natt sen så det är inte så mycket som är smutsigt) :-P Igår var vi i Hemingsmark (Piteå) och hälsade på Rikard och Linn (Tuvas bonusfarbror och hans fru) för hon hade fyllt år. Vi vräkte i oss fika, beundrade deras vackra hem och fick se deras bröllopsvideo och oj så fint det var!
Dom bor så jäkla mysigt, det är som lite lantlig känsla, kvarteret verkar hur fint och barnvänligt som helst, precis som vi vill ha det, och hoppsan, grannhuset deras är visst till salu! Självklart blev vi lite sugna, för huset var fint och i rätt priskurs (tydligen även prutbart) MEN, ett stort men, vi skulle nog få spö av alla släktingar och vänner om vi flyttade dit så vi får nog ta och leta vidare tills vi hittar ett här i hemmatrakterna istället :-P

Nä nu ska jag gosa med lilltjoppan som springer runt i gå-stolen och sen hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Imorrn? jag jobbar imorrn också, 3:e dagen på raken! puh! :) men onsdag, kan ni då? :)

Postat av: Louise

Ja världens bästa Jenny!:) Hörredu hus vore inte så dumt.. vars skulle ni hellst vilja bo?

2008-05-20 @ 15:02:55
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sötnos inte får du flytta så långt bort inte:P Tycker att du ska hålla dig till Skellefteå iaf ;)

2008-05-20 @ 18:09:12
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback