Tips tack!

Igårkväll försökte jag med "somna-själv-taktiken" på Tuva och det var INTE populärt kan jag säga! Jag visste att det skulle bli en utmaning som krävde blod, svett och tårar (det sistnämnda stod Tuva för, tusen gånger om!) men efter 30 min av konstant gråtande/skrikande så gav mamma-Sofia upp! Givetvis var jag in och stoppande om och pussade henne flera gånger men tillslut så klarade inte mammahjärtat nå mer så hon fick somna med mig as usual! Men men, nån gång måste man ju ta den striden eller? Kanske har du några tips på hur man ska få en liten tissesugande tjej som HATAR och STENVÄGRAR nappen, till att somna själv? Alla seriösa tips uppskattas och välkomnas med öppna armar!

Fyy vad jag svettas! Har just varit och solat och det sista man vill då är att komma hem till en lägenhet där termometern visar dryga 28 grader, huvva! Men nu ska jag slita mig härifrån och umgås med Elisabajsa! Och lillgumman såklart! :-)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jo vi är inne på samma spår!:) Jag har ju växt upp mitt ute på landet (Innervik) men ändå bara en mil in till stan.. så Innervik är ju drömstället men det finns många fina lantställen utanför stan :) (Uh, sömnproblemen gruvar jag mig för redan ;) )

Postat av: Sandra

hu, jag gruvar mig för när Love ska lära sig somna själv också... än så länge somnar han alltid nere i soffan, eller när man bär omkring på honom.



ses imorrn! :)

2008-05-20 @ 23:47:07
URL: http://sanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback