Härligt med hus!

I veckan har vi verkligen njutit av hus-livet, och det härliga vädret gjorde det ju inte sämre! Elina, Krille och William kom dit i onsdags (och stannade till fredag) och gjorde oss sällskap i form av grillning och annat skoj, det blev till och med lite alkohol, även för min del (hör och häpna!). Det kändes lite ovanligt måste jag säga men det var ju trots allt 1 år och 4 månader sen sist så det var väl inte så konstigt :-P Givetvis så började jag inte förrän Tuva hade somnat för natten och självklart fick hon ersättning av pappa Robin på natten och det gick hur bra som helst! Vi hade med andra ord skittrevligt!

Igår kom ju "tre gubbar, tre gubbar från pepparkakeland" hem, och med dom orden sagda så behöver jag nog inte gå in på några nyans- och färgdetaljer! Jag är inte alls avundsjuk (nej nej!)! Dom hade iallafall haft en superbra och härlig vecka därnere!

Ikväll har vi varit hos Kerstin och Tomas på middag och vi kom ganska nyss hem därifrån. Tuva började bli trött så vi drog oss hemåt och nu ligger Robin och ger henne en flaska som förhoppningsvis ska ta henne till drömmarnas värld :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback