Kort stanbesök + Mammaklubben,

Imorse var det meningen att jag skulle följa min kära syster på stan och hjälpa henne att hitta en ny bikini inför Turkietresan på fredag (min fuskisfamilj sticker utan mig) men vi hann inte mer än komma dit så ringde Robin och sa att jag var tvungen att komma hem med bilen på studs. Dom hade ringt från hans jobb och han var tvungen att rycka ut den stackarn, han som inte hade fått sova mer än 5 timmar i och med att han jobbar natt hela den här veckan, men men det blir ju inte mindre pengar iaf! Så jag och Tuva fick packa oss in i bilen och gasa hem sen åkte vi med Robin intill stan igen för vi skulle ju träffa Emma, Ellen, Sandra och Love på Atorp. Oj vad våra småpluttar har blivit stora och det är så kul att dom har börjat bli lite nyfikna på varann nu också, så det är inte bara vi mammor som umgås och pratar nu :-P
Eftersom att jag och stumpan inte hade någon bil så bestämde jag mig för att vi skulle ta oss en prommis till mammpapp på Morön för att senare bli hemskjutsade (smart plan va?). Det var riktigt härligt, härligt men varmt så in i noorden! Solen låg på bak i ryggen nästan hela vägen och jag klädde bara av mig mer och mer för att inte dö av värmeslag! Väl framme stod maten på bordet som jag, nästan bokstavligen, kastade i mig, jag var så jäkla hungrig så den pannkakan satt fint!

Nu ikväll när jag la Tuva så fick jag faktiskt en liten strimma hopp när det gäller att få henne att somna själv. Hon låg givetvis och åt på mig men hon var rätt tjollrig så hon släppte direkt hon kände att hon höll på att somna och låg och pratade istället (nått nytt hon har börjat med) och tillslut gav jag upp på att vända tillbaka henne mot mig så jag låtsades sova. Jag hörde hur hon pratade på lite men efter bara några minuter så knoppade hon in! Kan ni fatta?! Hon somnade UTAN tissen i munnen! Waow, dukig tjej! :-)

Nu väntar tvn på mig en stund sen ska jag sova, tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack själv :)



Jo smaken är bra, konsistensen på shakerna är mindra bra, det vill liksom inte löas upp sig helt så det är grynigt. som välling ungefär :P

för jocke går det bra, vad jag vet iaf. han kan ju fuska utan att berätta det! :)

Postat av: Louise

Meen vilken duktig tjej!;)



Jo glassen var riktigt smarrig.. funderar på en repris idag ;)

2008-05-22 @ 09:11:06
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback