(Varning för parenteser!)

Oj den här dagen har känts lååång trots att vi kanske inte har gjort så mycket avancerade saker. Tuva vaknade rätt tidigt (för att vara hon) imorse, vid nio-snåret, men hon somnade dock om inom loppet av en timme (så pigg var hon egentligen) ;-) Sen när Robin vaknade bestämde vi oss för att dra en rajj på stan men just innan vi skulle fara började det hagla i sinne! så vi skippade det och for på Solbacken och handlade istället. Vi passade även på att lämna in våran cp-bärbara-dator-som-hela-tiden-blir-för-varm-och-stänger-av-sig på OnOff och det skulle ta 3 VECKOR INNAN DET VAR KLART (vi kommer att hinna dööö!)! Och alla lånedatorer vad såklart utlånade (oväntat?!), nog för att vi har den här stationära som jag sitter på just nu men det är inte samma sak plus att den är snäppet jobbigare att flytta
på :-P
Robin (min lilla prylnisse) fastnade givetvis vid tv-apparaterna när vi skulle lämna in datorn och där blev han stående ett tag! Vi köpte ju en ny i somras men våran lilla 40"-are har tydligen hunnit krympa en hel del sen dess (iaf enligt min sambo), så idag köpte han en ny på 50"! Den nya bjässen står nu och tar upp halva vardagsrummet medan den andra "lilla plutten" hänger på väggen i sovrummet (att han alltid ska få som han vill tillslut, nog för att det är han som tjänar in storkovan :-P) Tuva var då iallafall helt slut ikväll, hon somnade som en stock nästan direkt vilket resulterade i att jag slapp bitritualen ikväll (det tackar vi för!) :-)

Nu ska jag gå och mysa med min nyblivna 50"-ägare innan jag knoppar in för natten. Natti!

Kommentarer
Postat av: elin

Holabandola! Tänk att de alltid övertalar en på ett sätt som är helt osannolikt! Grabbar! ;) 50..Då måste man nästan vrida på huvudet för at se texten ;) Förresten, Tack Vännen för de fina orden! Det värmer i hela hjärtat!! :)) Ta hand om er och pussa Tuva från mejelin ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback