Dan före...

inte doppare dan men Tuvas allra första födelsedag! Oj oj oj! Tänk att den här dagen för ett år sen så hade jag inte en aning om att jag skulle bli mamma dagen efter, Tuva gav mig ju inte direkt några hintar på att det började vara trångt och tråkigt därinne så jag fattade som inte vad som hände när hon väl satt igång :P Minns att den här dagen, förra året då, var jag hos barnmorskan på runtinkontroll och sen for jag en sväng förbi mitt gamla jobb, ica, och pratade med en kollega. Hon frågade vilketr datum det var jag var beräknad och jag svarade suckande: "4 december.." för det kändes verkligen som en evighet bort, och jag tillade även att den lilla parveln därinne verkade vilja stanna förevigt eftersom att det inte fanns några tecken på att den ville komma ut. När jag sen kom hem så bestämde vi oss för att klä julgranen så att det skulle vara klart inför bebisnedsläpp (fick det visst att låta enkelt där) och tur var väl det för annars hade vi ju inte hunnit :)
Skulle kunna sitta här och skriva i timmar, jag blir så nostalgisk, men jag har inte riktigt tid nu. Här ska bakas och donas inför imorgon så det är bäst att sätta igång (men ni kan ju vänta er fler liknande inlägg)!


Vem hade kunnat tro att våran lilla bustuva låg och grodde härinne? :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaaaa, lilltjompan!

Jo jag vet, tycker ju att Tuva har blivit "stor" på ett kick!

Postat av: Jenny

Söt Tuva :)

2008-11-26 @ 20:42:10
Postat av: Louise

Redan ett år! Ojoj.. lilltjejen har blivit stooor!:)

2008-11-26 @ 21:24:22
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback