Himmelriket,

ja nästan iallafall. Idag utnyttjade jag äntligen mitt presentkort på Vila Hudvård som jag fick i julklapp förra året, 60 min ansiktsbehandling. Mmm, gudomligt! Det skulle man göra oftare...OM det inte var så snuskigt dyrt vill säga. Men nog känner man sig fräsch alltid efter rengöring, peeling, brynplock, portömning, mask osv, snacka om att huden i ansiktet andas! :)

Just nu väntar jag på att ugnen ska göra klart min pannkaka så att vi kan äta, jag och Tuva alltså, Robin for iväg för bowling för ett litet tag sen (hans nya hobby) så vi få helt enkelt klara oss själva idag. Sen blir det lite bus och lek fram till 20 då Tuvaluva ska göras klar för sängen. Hon har faktiskt somnat i sin egen säng tre kvällar i rad nu (peppar peppar), visseligen sitter jag bredvid sängen och lägger ner henne dom X antal gånger hon försöker ställa sig upp men tillslut så orkar hon inte längre och knoppar in :P Men bara på tre kvällar har det blivit stor förbättring, från att ha måstat lägga ner henne minst 40 ggr första kvällen till bara 6 igår tycker jag är helt otroligt! :) Våran duktiga tjej som fyller 1 ÅR om bara 16 dagar!



Full rulle i lekparken :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Söt tuva : ) vi åt också ungspankaka i dag,det är ju så gott : ))

Postat av: elin

Vilken tisdagslyx! :)

Jag får supernanny på huvudet när jag läser om nattningen och det ska tydligen vara bra bara man är konsekvent, som så mycket annat! ;)

Så fin hon är, stortjejjen! :))

2008-11-11 @ 20:42:09
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Nellies mamma

vilken sötnos! :)

2008-11-27 @ 17:52:54
URL: http://sofiavictoriarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback