Likvärdigt?

Min promenadversion om broarna runt i solsken var bara att glömma. 10 min innan avfärd upptäckte jag att det hade börjat droppa lite lätt på andra sidan fönstret, suck! Jag och Linn tänkte därför att det kanske var bäst att bara gå här på anderstorp, så så blev det, tyvärr så började det ju inte regna mindre direkt. Men men, broarna runt  i solsken eller anderstorp runt i spöregn är väl ganska likvärdiga? Eller så inte!

Nu sitter jag helt soppblöt i soffan och fryser från topp till tå medans Tuva fortfarande sover gott (och torrt) i vagnen! Fusk :P


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja ibland har de det lätt de små livet.. ligga nedbäddad i en vagn utan en aning om det tuffa livet utanför. För att inte tala om det dåliga vädret!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback