Myssugen,

Åh, är så trött idag och har sån mvärk, vill bara mysa och gosa med Tuvis hela dan! Problemet är ju bara att hon är sugen på att vara lite mer fartig än vad jag är :P Trots att hon är förkyld och hostar rejält! Det blir iallafall en prommis till Coop efter lunch, lite friskluft är ju alltid välbehövligt men blöjorna som ska inhandlas är desto behövligare!
Åh vad det kliar i mina fingrar nu, vill bara börja köpa Tuvas presenter nu och förbereda inför kalaset, är ju trots allt BARA 10 DAGAR KVAR! Tror att jag ska kika runt lite på familjeliv efter roliga tårtor att baka :)



Min stora mystjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ses tycker jag absolut vi ska göra. Om jag inte blir mördad av ett spöke inatt då vill säga! :D

2008-11-17 @ 12:43:26
Postat av: Bea

Ja vi får se vad vi hittar på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback