Helgen,

Då var helgen över. I lördags var vi ju som sagt barnvakt åt Elin och det gick jättebra, vet inte om jag kan kalla det barnvakt då hon var till mer hjälp med Tuva än vad vi hjälpte henne :P Vi käkade iallafall tacos, var och discobowlade, hyrde film och tryckte gott. Sandra och Peter var med på dom två sistnämnda grejerna så det var kul, trots att jag kom SIST i bowlingen!
Jag sov med Elin i soffan, då hon brukar ha svårt för att sova borta men det gick så bra så, inga tårar eller ens en fråga efter mamma och pappa, vi är proffs :P Hur som helst, när vi vaknade åt vi frukost och såg två filmer innan vi begav oss till Tomtelandet, på Blomsterlandet. Vi hade ju så snällt lovat henne att vi skulle fara dit dagen innan men då hade dom hunnit stänga så det var bara att bege sig dit :P Jag tycker att det är rätt mysigt där, synd bara att det är så jäkla litet nu jämfört med vad det var förr.

Efter tomtebesöket skjutsade jag hem henne och sen for jag och köpte en liten farsdagspresent åt pappsen min som jag hade tänkt fara å lämna innan jag for hem men då ringde Robin och sa att han var tvungen att fara på jobbet direkt så det var bara att köra hem. Jag och Tuva fick dock skjuts dit innan han for vidare till jobbet så jag hann gratta pappa, vi sov dessutom över där för Robin och Björn skulle spela in musik efter hans extremt "långa" arbetspass, så vi tänkte att det skulle bli mer sömn där :P
Vi fick skjuts hem av morfar Nille på lunchen och sen vi kom hem har vi hunnit städa lite och snart bär det iväg till Coop eller Maxi för påfyllning av skafferi, kyl och frys, och sen får vi se vad kvällen erbjuder :)



Tuva och tokfaster ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Påfyllning av skafferiet är ständigt aktuellt! Iallfall för oss :P

Så mysigt ni verkar haft det i helgen! :))

Kan ni vara barnvakt åt mig också kanske?? ;)

Postat av: Rickard H

Haha,den dära elin e en riktig buse ju :P

ha jobbat i hennes klass å så när ja haft praktik ute i skehamn på deras fritids:)

så ni e alltså släkt :)

krams / BF Ricke

2008-12-11 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback