Usch vad jobbigt...

Gud vad jobbigt det kändes att sätta sig vid datorn å skriva...jag har ju några dagar att ta igen men det blir bara en kort sammanfattning.
I fredags blev det lite partande för min del. Hela förmiddan gick åt till att leta kläder på stan tillsammans med Elina och hennes syster Amanda, och det blev en del välbehövliga fynd faktiskt. Sen hem för att hämta lite övernattningssaker åt Tuva och därefter vidare till momme och moffe där Tuva spenderade natten.
Skjutsade Robin till Skelleftehamn där han skulle starta sitt partajande, hämtade upp Elina, for hem till mig, åt lite nudlar, färgade hennes hår, gjorde oss klara, hämtade Therese och sen satte vi igång. Pimplade drinkar, åt chips och tittade på Idol, sen fick vi lite mer sällskap, pratade, lyssnade på musik och sen vid 00-tiden begav vi oss ut på Balzac. Tyckte att det var lite för lite folk men jag hade ändå riktigt kul. Jag och Elina dansade och sjöng (läs:skrek) så att jag inte hade någon röst kvar sen...inte så smart med tanke på att jag var och fortfarande är förkyld :P
Hur som helst så fick jag skjuts hem till mammpapp ett litet tag efter att Balzac stängde. Robin hade tänkt sova hos en kompis och jag vill absolut inte sova själv så då blev det så, och det kändes mysigare att få vakna upp i samma hus som Tuvaluva (efter en välbehövlig sovmorgon) :) Fick dock veta att Robin och Björn hade ändrat sig och farit hem till oss och sovit iallafall, haha, men det var mysigare att vakna upp till Tuvas glada tjut ;)
Så jag och lillgumman spenderade hela dagen på Morön ända tills Robin var nog körduglig och kom och hämtade Tuva vid 19. Dom skulle ha en "far-och-dotter-myskväll" då jag sov över en natt till på Morön eftersom att jag och mamma skulle iväg så tidigt dagen efter - Ikea ni vet :P
Hittade iallafall allt jag skulle ha och lyckades bränna pengar som vanligt men å andra sidan så var det bara saker som vi "måste" ha, okej några grejer kanske inte platsar på den listan men det mesta.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, nu ska vi sova. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback