The weekend,

Tänkte göra en liten sammanfattning av helgen som varit. I fredags blev det en sväng på stan för mig och Tuva i sällskap med Elina och William. Skulle köpa julklappar men det blev julkläder till Tuvaluva istället, skitsöta! Efter stan beställde vi kinamat och for hem till oss och åt (grabbarna också förstås). Sen blev det myskväll framför tvn för min och Elinas del och cubasekväll för Robin och Krille (en helt vanlig fredag med andra ord) :P På igår på dan kom min bror med familj på besök för att gratta Tuva, sen kom även min morbror och en av mina småkusiner :) På kvällen hade vi inget att göra, och inte Elina och Krille heller så vi for till dom och spenderade en "helt vanlig lördag", haha! Och idag har vi varit hos Sandra och Peter större delen av dagen :) Just ja, Robin har även skrubbat toagolvet uppe med t-röd idag så det blir förhoppningsvis att måla det imorgon. Spännande!

Nä nu är det bums i säng som gäller för oss om vi ska orka med en kanske morgonpigg liten tjej ;)


1-årstjejen :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag drömde att vi var på Tuvas kalas i natt. Nu har jag nog läst bloggen för mycket tror jag!:p

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-01 @ 12:16:11
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback