Arg och irriterad!

Är för tillfället på jäkligt dåligt humör! Igår pajjade tvn, bara sådär! Så idag ringde jag till Onoff för att höra vad som skulle hända nu och då sa dom att jag skulle ringa till LG (eftersom att det är en sån tv förstås), så jag ringer och väntar och väntar och väntar, så tillslut efter 20 min så svara en tjej men tydligen så hör hon inte mig av någon konstig anledning och lägger därför på! Då blev Sofia måttligt irriterad ska jag säga! Utan något annat val så ringer jag IGEN och efter ENDAST 17 min till så svarar denna gång en kille (som hör mig) och jag får berätta om tvn. Han ber om lite siffror som står på baksidan av den och sen vill han även veta inköpsdatum, och självklart så vet vi inte vart det papperet är så då kan han inte hjälpa mig! Så nu måste jag ta mig till Onoff, betala 100 spänn för att dom ska leta fram våra papper sen åka hem och ringa till LG en tredje gång så att dom kan boka in en tid då någon där ska komma hit och försöka laga tvn, men går inte det så måste dom ta med sig den och byta en massa delar i den och det lär väl dröja en sisådär 3 veckor, minst! Och för att vara lite extra pessimistisk så tippar jag givetvis på det sistnämnda eftersom att vi alltid brukar ha SÅ TUR med ALLT!

Nog för att vi har en till tv men sånt här är aldrig kul! Plus att jag blir galen på att det alltid ska vara så krångligt med allt! Visseligen är det vi som har varit klantiga med att hålla alla papper iordning nu under flytten men det ska ändå alltid ringas och faras och flängas hit och dit innan man får den hjälp man behöver!

Kommentarer
Postat av: elin

Nej men stackare! :( Nog förstår jag att du är måttligt irriterad! Med all rätt! Här kommer lite elin-kramar som tröst! ;)

Postat av: Linn

Jobbigt, men det blir ju oftast lite "stökigt" när man flyttat..

2008-10-11 @ 13:39:53
URL: http://liiinnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback