Cykeltur till stan,

Idag har jag och Tuva cyklat in till stan, lite kallt var det men vi hade bunkrat på oss en massa kläder. Målet med cykelturen var att hitta ett gardintyg till Tuvas gardinkappa som jag (min mor) ska sy :P Hittade ett super gulligt på Barnkammaren som jag köpte, ni kanske kan lista ut att dom inte direkt har dom billigaste metervarorna men men det kommer att bli så fint och jag har ju inte planerat att byta i hennes rum så ofta :) Köpte även ett tyg till en kappa i köket på Åhléns, inte heller dunderbilligt men himla fint! Har spanat på det läänge nu och nu fanns det bara så att det just och pass räckte till mig så då var jag ju tvungen att slå till annars hade jag nog ångrat mig!

Nu ska vi äta, Robin ska snart på jobbet så han måste ju hinna på i sig nått.



En liten stjärna som inte riktigt orkade hålla
sig vaken ända hem ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Goding! Hon har blivit så stor och duktig! :))

Säkert jättefint, jag tycker det finns mycket finare tyger på metervara än färdiga!

Postat av: Jenny

Oj så stor hon har blivit den lilla damen :) Så underbart mysigt!



Ni verkar ha haft en bra dag på Ikea :) Hoppas man får komma och titta hur ni har det snart ;) Puss

2008-10-06 @ 20:34:41
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback