Favorit i repris,

Idag känns det bättre, fortfarande lite irriterad över tvn såklart men det kunde ju ha varit värre, det är ju trots allt bara en sak. Just nu sitter jag vid mammpapps datorn, jag och Tuva ska sova här i natt eftersom att vi ska följa mammsen och Martina på Ikea imorgon :) Haha ja jag vet, IGEN :P Men imorgon är det fokuserat på Martina, hon har gjort om i sitt rum och behöver nya möbler och annat smått och gott. Självklart så kommer jag inte att komma hem tomhänt, det GÅR INTE, helt omöjligt. Kan väl inte påstå att bankkontot är så tätt nu när vi redan har varit i Haparanda en gång den här månaden men igår fick jag sålt två hyllor, så där kom det in 100kr extra, och idag for även bordet, så 200kr till där :) Och som om inte det vore nog så fick jag 500kr av världens sötaste mormor, i efterskottspresent! Kunde inte komma mer lägligt :) Jag skriver väl imorgon när vi kommer hem vad det har blivit av mina pengar, ska dock inte handla för allt, eller försöka iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Vilken lyx med ikea gånger två!! ;) Å va bra att ni fick in lite extra slantar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback